tysdag 1. september 2009


Ja då var haustsemesteret i gong. I den anledning vil eg legge mitt nyaste prosjekt ut til offentleg ettersyn slik at alle får anledning til å gi innspel før det vert satt ut i livet.

Eg har kalt prosjektet "John Inges Favorittar" og det er ei samleplate.
Her kjem den foreløpige utgåva:

1. Tenne på musikk (Halvdan Sivertsen)
2. De er trygge til jul i Sauda (Henning Sommero)
3. Slak line (Kirsten Bråten Berg)
4. Når bonden har det vondt (Hans Rotmo)
5. Lukkeleg fyr (Olav Stedje)
6. Som å kome heim (LoMsk)
7. I love norwegian country (Bjøro Håland)
8. Engler i sneen (Jonas Fjeld & Lynni Treekrem)
9. Fremtida e vårres (Dag Kajander m. fl.)
10. Gammal drøm (Bjørn Eidsvåg)
11. Moder jord er sprøytenarkoman (Hans Rotmo)
12. Om du fér forbi (Olav Stedje)
13. Heile livet (Terje Tysland & Claudia Scott)
14. Skigardsvise (Stanley Jacobsen)
15. Vi vandrar saman (Olav Stedje)
16. Høre tell på jorda (Halvdan Sivertsen)

Noko grunngjeving for valet av songar eller rekkjefølga vil eg ikkje gi meir enn at det er songar eg likar å høyre kome etter kvarandre på ein cd.

5 kommentarer: